12.5.08

t r ä d g å r d s d r ö m m a r







Blomblad...lika vackert som det låter!









Hundloka. Finns det något ljuvligare?








Min äldsta dotter dansade ÖVERALLT förra året. Här var hon lika glad som jag över att sommaren var här!






Vilken underbart ljuvlig tid det är nu! Jag njuter varenda sekund..nästan iallafall...jag vill inte gå in, åh, vad jag önskar att jag hade en trädgård. Har sett vilka fantastiska trädgårdar många av er har....Någon dag kanske vi oxå får en..men då kan vi nog inte bo kvar här då en liiiiten villa med stort renoveringsbehov kostar minst 3,5 miljon. MINST...

Hoppas att ni har det bra, tack igen för alla kommentarer!

KRAM

Hanna

12 kommentarer:

  1. If that is your daughter, she looks like she is living a fairy tale. Gorgeous pictures Hanna.

    SvaraRadera
  2. HEJ! Först inne... Tror jag i alla fall! Ja visst är det härliga tider nu. Vackra bilder du visar! Ha det gott! KRAM

    SvaraRadera
  3. hallå min älsklings hanna! hörru kommer du på bloggträffen, viiiiiiiiill det! ljuvliga bilder, detta skulle du jobba med, får till allt så underbart stämningsfullt! hundlokor, ohh har de kommit redan, mycket vackert!
    så söt lien danserska, som en bild ur en saga! varmkram lotten

    SvaraRadera
  4. Vilka ljuvliga bilder! Jag älskar att kika in här hos dig, jag njuter såååå av allt vackert du visar oss!

    Ha en fin vecka! Kramar Jenny

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, visst är det en ljuvlig årstid när allt slår ut och det grönskar så skirt överallt.
    Ha det bra och njut för fullt
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder du tar! Och ja, det är härligt med trädgård särskilt nu när man har allt framför sig. Men du är välkommen upp till dalarna, här får man mycket trädgård för 3,5 miljoner.
    Ha det härligt!
    Kram Paula

    SvaraRadera
  7. Hei gulliga Hanna!

    Endelig litt tid til å kikke inn i denne fantastiske lille verden du har kreert. Vet du vennen, det behøver absolutt ikke være stort, heller ikke dyrt. Med dine magiske hender har du skapt en helt vidunderlig verden og det er lett å drømme seg bort her. Men klart vi har alle våre drømmer, jeg ser også for meg en stor vakker hage. Allikevel er det hel utrolig hva man kan skape av et lite blomsterbad, en hundloka,njurvinda og en vandring i en park. Så underbart herlig med sommer og sol!! Alt blir på en måte vakkert da, er du ikke enig?

    Nyt de fine dagene, solen og denne underbara følelse!
    Selv står jeg på flyttefot og drar hjem om noen dager. Jeg rekker ikke så mye nå men kommer snart på besøk igjen. So long, klemmer til deg! :)
    Aina

    SvaraRadera
  8. Hej Hanna!

    Visst är det en helt ljuvlig tid just nu när både frukträd, syrener och hägg står i blom. Jag bara njuter! Bilden på din dotter är helt underbar, ser sagolik ut!

    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. beautiful shadow on your wood picture I love it! it is very dreamy

    SvaraRadera
  10. Hej Hanna!
    Vilka underbara bilder du visar och delar med dig av, som vanligt. "Blomblad - lika vackert som det låter" - det var en underbar fras.

    Jag håller med dig, man vill njuta av varje sekund nu. Helst skulle man vilja stoppa tiden och dra ut på den här härliga tiden. Det är något magiskt mellan hägg och syren, även om det är en gammal klyscha!

    Kram och ha det bra!
    /kristin

    SvaraRadera
  11. Underbara foton... man blir så lycklig av dina bilder Hanna - keep up the good work - du gläder många! Hoppas du mår bra!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  12. online,AK47 Pistols for sale online,Buy Firearms us,Buy guns in uk,Buy guns in Australia,Buy Guns in USA,Buy firearms in Europe,Buy firearms in UK,Buy Beretta pistol online,Buy handguns online,Buy shotgun online,Buy machine guns online,Firearms for sale online,Guns for sale

    beretta 92fs for sale

    sig sauer p938 for sale

    beretta for sale

    glock 30 for sale

    glock GUN STORE

    SvaraRadera