29.9.10

n a t u r k r a f t









T A C K för alla hälsningar...Ni är för gulliga...blir varm i hjärtat och känner mig dålig som inte hinner med att besöka och tacka er personligen...lovar att bli bättre när allt lugnat sig lite.

Min vän Niina frågade på sin blogg vad som får en att må bra...vad som fyller ens själ?

För mig har naturen en stor del i mitt hjärta...den är så läkande...får mig att känna mig fri och lugn...och även tänka klarare...älskar ju att fota där oxå...som här, Carina ute på Kungliga djurgården.



Vill du boka en fotosession med mig innan jul så kika här.

Varmaste kramar
Hanna


4 kommentarer:

  1. Håller med, naturen är verkligen en outsinlig källa av må-bra-kraft. Mina dagliga turer med vår valp har en sån välgörande effekt på oss, vet inte riktigt hur jag klarade mig utan den förut! :o)
    Ha den finaste av hösthelger,
    Lydia

    SvaraRadera
  2. Så är det för mej också - att vara ute i naturen, eller i sin trädgård ger en så otroligt mycket och är säkert både läkande och avstressande!

    Vilken härlig bild och vilket mäktigt träd!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag väntar till efter jul eller så :) Men det är bara bra att veta att du finns så man kan boka dig :)

    Håller med om att naturen får ens själ att må bra. Kan sitta på en stubbe o bara va ibland. Helt ljuvligt :)

    SvaraRadera
  4. Håller helt med!:)

    Kram goa inspirerande bloggvän!

    SvaraRadera