27.3.12

n y a - m o o d












Uppdrag: Regeringsgatans blommor
Foto: Jag










Hej alla Fina!

UNDERBART med ljuset, har längtat så. Hela jag blir lycklig och jag förstår helt plötsligt att jag inte varit riktigt vaken på ett tag. Har börjat med mina morgonpromenader längs Mälaren igen, finns inget bättre sätt att vakna och möta dagen på...dessutom får jag se hur naturen förändras dag för dag vilket jag verkligen njuter av....det känns starkare för varje år som går.



Har Ni hunnit in på den nya gallerian (mood) i city? Har hört att den ska vara fin...Spiti har flyttat dit så det får snart bli ett besök....och naturligtvis måste jag även in och hälsa på tjejerna på Regeringsgatans blommor som ligger precis utanför, dom har såååå mycket vackra blommor.

Hörs snart!
STOR KRAM
Hanna












3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med ljuset igen och det känns verkligen som om man inte varit riktigt vaken!
    En underbar tid och ljuvligt varma och soliga dagar har vi haft!

    Vilken vacker blomsterbild!
    Nej, är den gallerian klar nu? Jag har ju liksom kommit av mej lite med Stockholm nu!
    Ha en härlig dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild...så annorlunda lite diffus och ljuv och alldeles, alldeles underbar:))

    kram fina...

    kråke

    SvaraRadera
  3. Älskade Hanna

    Vilken alldeles underbar bild!

    Sussi & jag tog en sväng till MOOD på öppningsdagen & jag måste verkligen säga att det är en SÅ fin galleria!!! Vi kan väl gå en kväll tillsammans & äta en liten tapas i en av deras fantastiska barer & bara mysa!?

    Puss från kräksjuk Sara

    SvaraRadera