8.5.12

t i l l b a k a















Nu är jag vanlig igen. Har tänkt mycket. Varit orolig....och nervös inför en undersökning av magen...men det dom kunde se nu såg bra ut.. tack och lov. TACK för era värmande ord! Efteråt unnade jag mig själv en stund på stammisstället Bageriet Urban Deli  på söder.

När jag satt där kände jag så stor tacksamhet. Tacksam över att jag får äta igen, tacksam över att jag inte har så ont...tacksam över.....livet....man har så otroligt mycket att vara glad och tacksam för... kanske var det här just meningen för att jag skulle inse det.

Jag tänker så mycket på en tjej vars styrka jag verkligen beundrar. Hon heter Sofia (Fia) Roman och drabbades av ALS för 7 år sedan, endast 24 år gammal.  Varför, varför, VARFÖR ska någon behöva drabbas av detta. Fia verkar vara en fantastisk fin och underbar människa och jag ber till högre makter att hon ska besegra denna fruktansvärda sjukdom. Hon har en blogg där hon skriver om hennes liv, besök den gärna!



Bilden idag är från min fotografering hos fina blomsterbutiken Regeringsgatans blommor!




VARMASTE KRAMAR ALLA UNDERBARA!
Hanna

3 kommentarer:

  1. Så skönt att du kommit ut på andra sidan igen och att din oro har stillnat!
    Ja, ibland förstår man ingenting - unga människor och barn som drabbas är nog svårast att förstå!
    Vilken underbar bild som illustrerar dina tankar...!

    Varmaste kramar!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre:)Ljuvlig bild som ger hopp:))Jaa..livet är konstigt och ibland förstår man inte och det känns så orättvist.

    Hoppas du får en härlig dag med dina nära å kära:))

    Stora kramen...

    kråke

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, tänk Urban Deli på söder, är ett av mina favvoställen, kanske vi ses där någon dag;)
    Skönt att du mår bättre, oro kan verkligen äta upp en...
    Varm kram från mig. Kram

    SvaraRadera